Badania pokazują, iż skuteczność reklam ledowych jest definitywnie wyższa od osiąganej przez zwyczajowe bilbordy. Co zrobić, żeby zmaksymalizować zwrot z inwestycji w ekran ledowy? Robiąc reklamę ledową, warto zwrócić uwagę na odległość między diodami w naszej tablicy ledowej. Jeśli będzie ona nazbyt szeroka, wyświetlany obraz będzie niekomunikatywny. Wraz ze spadkiem odległości między diodami, poprawiać się będzie jakość obrazu, lecz niestety też wzrastać będzie koszt tablicy. Nim na naszej tablicy pojawią się wspaniałe reklamy, muszą one zostać do niej przekazane. Standardowo może się to odbyć za pomocą gniazda otwartego połączenia bezprzewodowego lub kabla. Co istotne, w przypadku przesyłania danych, pendrive nie musi być na stałe zetknięty z tablicą. Wystarczy, że potrwa to chwilę, nim dane zostaną wyeksportowane do ekranu a także ten będzie działać podobnie po odłączeniu pamięci przenośnej. Przy zakupie wyświetlacza ledowego przeważnie otrzymuje się oprogramowanie pozwalające przygotować do wyświetlenia jakikolwiek tekst, grafikę oraz animację. Reklamy ledowe utworzone są ze specjalnych modułów. Ich producenci są w większości przypadków w stanie wyjątkowo prędko przygotować jakiejkolwiek rozmiar wyświetlacza, łącząc ze sobą następne po sobie moduły. Warto szczegółowo zmierzyć przestrzeń, którą dysponujemy oraz zamówić tablicę, jakiej potrzebujemy. Trzeba pamiętać też, iż rozmiar ma w tym przypadku znaczenie. Mianowicie im większy wyświetlacz, tym prędzej widzialna reklama oraz zwiększone możliwości.